מבצע פירעון חובות של לקוחות פלאפון אשר נפתח כנגדם תיק בהוצאה לפועל
דרגו את המאמר |
|
![]() |
התקבלו 3 דירוגים בציון ממוצע: 3.0 מתוך 5 |

מבצע לתשלום חובות - חברת פלאפון
בנקים וחברות תקשורת מציעות לעיתים מבצעים לשם פרעון חובות באמצעות פריסת תשלומים, הנחות ועיכוב מידי של הליכי הוצאה לפועל (כגון הגבלת רישיון נהיגה או עיכוב יציאה מהארץ). מטרת מבצעים אלו הינה לסייע לחייבים לשלם חובותיהם מצד אחד, ומצד שני להביא לסגירת התיקים ביעילות ובמהירות. במסגרת החודש הקרוב, יוכלו חייבים אשר נפתחו כנגדם תיקים בהוצאה לפועל בגין חוב לחברת פלאפון, להנות מהנחות בשיעורים ניכרים של עד 60%.
קראו עוד בתחום:
- ערבות המירה נכס אשר הוטל עליו עיקול זמני - האם תמומש?
- האם ניתן לעקל מיטלטלין למרות טענות אישה כי הציוד נרכש מכספה ועל ידה?
- חובת וידוא הגעת דוח לחייב בטרם נקיטה בצעדים של גביה מנהלית
- סעיף 38 לחוק ההוצאה לפועל - ויתור על הגנה במסגרת הסכם משכנתא
לטענת רשות האכיפה והגבייה, במהלך מבצע קודם אשר התקיים עם בנק לאומי, נסגרו בתוך חודשיים כ-5,000 תיקים בלשכת ההוצאה לפועל ובנק לאומי פרע כ-34 מיליון שקלים. ההסדר לפרעון החובות גובש בין החייב ונציגי הבנק, בהתאם לנתוני החוב, ההליך והריביות אשר נוצרו בגינו.
החל מה-27 ליולי, יכולים גם לקוחות חברת פלאפון אשר בעקבות חוב לחברת הסלולאר נפתח כנגדם תיק בהוצאה לפועל, לפנות למוקדי השירות של רשות האכיפה והגבייה או למוקד מיוחד שהוקם לשם כך על ידי חברת פלאפון. המוקדים יעמדו לרשותם של החייבים בין הימים א' עד ה' החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד 19:00 אחר הצהריים.
30,000 תיקים בשווי של 460,000 מיליון שקלים
.
רשות האכיפה והגבייה מעריכה כי המבצע עם חברת פלאפון עומד להקיף כ-30,000 תיקים בשווי כולל של כ-460 מיליון שקלים. לאחר ההנחות המתוכננות, אמור החוב לעמוד על כ-190 מיליון שקלים בלבד. רשות האכיפה והגבייה, וחברת פלאפון, העמידו מספר קריטריונים אשר הוגדרו על ידם לשם כניסה בגדרי התוכנית.
בימים הקרובים אמורים חייבים אלו לקבל לביתם אגרת אישית ובה הזמנה לפנות למוקדי המידע. באיגרת המידע מפורטים נתונים לגבי החוב והתיק בהוצאה לפועל. כמו כן, מצוין באיגרת הסכום העתידי אותו מתכוונת פלאפון לגבות מהחייבים במסגרת המבצע.
מנהל רשות האכיפה והגבייה, דוד מדיוני, סבור כי המבצע יסייע לחברת פלאפון לגבות חובות רבים, ולחייבים רבים לפרוע את חובותיהם. "לאור הניסיון המוצלח עם בנק לאומי, אני סבור שאפשר להיות אופטימיים לגבי הפנייה הקרובה של חייבים בפלאפון למוקדי השירות", אמר מדיוני, "ההסדרים הנוחים יכולים לסייע לאלו להיפטר מחובותיהם לפלאפון – אחת ולתמיד".